Alla inlägg under maj 2013

Av Marie - 28 maj 2013 18:44

I dag har jag ställt fram mina solstolar på altanen. Men har inte bestämt om jag ska ha dem där eller på baksidan. Skönt har det varit att sitta där och läsa i alla fall.

Av Marie - 28 maj 2013 08:22

Har bestämt mig för att städa i dag när jag ändå är hemma med sjuk son. Var hemma i går också men hade ingen energi då. Bäst att ta tag i det NU!

Av Marie - 27 maj 2013 15:08

Har sålt några par shorts som Lillkillen hade förra sommaren. Men som har blivit för små nu. Perfekt att sälja på Facebook. I dag har jag lagt upp några pocket böcker till försäljning. Får se om någon vill ha.

Av Marie - 19 maj 2013 21:30

I dag har jag bland annat frostat av frysen. Det behövdes verkligen. Nu har jag koll på vad som finns i den också. :-) Ska försöka få till en bra matlista av det som finns hemma. Mycket fisk hade vi. Och det är ju gott. Tycker i alla fall jag.

Av Marie - 12 maj 2013 18:22

I dag köpte jag några plastbackar på Ica maxi. Så nu kan vi börja sortera här hemma. Känns bra. Ett steg mot ordning och reda.

Av Marie - 11 maj 2013 21:45

Har ett ständigt kaos här hemma. Behöver röja och rensa överallt. Dags att ta tag i det. Hoppas på att hinna storstäda överallt innan midsommar. Men var ska jag börja? Bäst vore att börja i förråd och andra förvarings utrymmen. Men de är ju så tråkiga att städa. Ingen som ser att det är rent och fint där. Tror ändå att det är det bästa. Ska sova på saken och bestämma mig för hur jag ska lägga upp det hela.

Av Marie - 10 maj 2013 10:16

Det här bakade jag och barnen igår.

Av Marie - 9 maj 2013 14:08

I dag har vi en liten fixardag här hemma. Mannen är inte hemma men jag och barnen har bakat bullar och kladdkaka samtidigt som det har städats här. Skönt att vara effektiv men än är det mycket kvar. Nu ska jag dock bara vara en stund. Njuta av ledigheten. Arbetar imorgon igen.

Presentation


Välkommen till min blogg. Trevligt att du har hittat hit.

Jag är förskollärare. Med andra ord arbetar jag med det bästa som finns, barn - vår framtid.

Jag kommer att skriva om mat, bak, hem och trädgård.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards