Alla inlägg under februari 2014

Av Marie - 23 februari 2014 08:14

I går hade Linnéa kalas för närmsta släkten. De som kunde och ville komma. Mycket trevligt.

Vi åt smörgåstårta och fikade.

Av Marie - 10 februari 2014 18:12

Av Marie - 8 februari 2014 21:41

Natten till i går blev William magsjuk. Både kräks och diarré. Mindre trevligt. Synd om honom. Var riktigt dålig i går. I dag har han i alla fall lekt och pratat. Druckit bra har han gjort hela tiden och det är ju skönt. Ätit har han gjort lite i dag. Men jag kan inte börja räkna de 48 timmarna än. Så han blir hemma från förskolan på måndag minst.

Än så länge har ingen mer blivit sjuk. Jag var illamående under natten men det blev inte mer av det.

Av Marie - 8 februari 2014 21:32

Polly bilar och Marianne.

Första gången jag testar den smaken på Polly. Helt okej, enligt mig.

Av Marie - 8 februari 2014 16:05

I tisdags kom en fin vän förbi med en bukett blommor. Tulpaner - min favorit. De är vackra och gjorde mig så glad. Tack Emelie. Det värmer i hjärtat att jag har så fina vänner. Många som bryr sig om och undrar hur jag mår.

Jag mår mycket bättre nu. Nästan helt bra. Känner bara av yrseln ibland på morgon/natt/kväll. Samt oftast när jag böjer huvudet framåt eller bakåt.

Av Marie - 2 februari 2014 13:23

I går kväll ville sonen hålla handen när han skulle sova. ?

Av Marie - 1 februari 2014 22:25

I går kände jag mig pigg och nästan som vanligt. Så jag låg väl inte på soffan lika mycket som jag borde. Början på natten var hemsk. Yrsel och åter yrsel. När man ligger i sängen vill man inte att rummet ska snurra. Slutade med att jag satte mig i soffan och sov. Många kuddar som plockades bort vartefter. Till slut bara normalt med kuddar. Kunde somna till sist. Vaknade med yrsel så fick ligga kvar en stund innan jag kunde gå upp.

Presentation


Välkommen till min blogg. Trevligt att du har hittat hit.

Jag är förskollärare. Med andra ord arbetar jag med det bästa som finns, barn - vår framtid.

Jag kommer att skriva om mat, bak, hem och trädgård.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards