Alla inlägg under juli 2014

Av Marie - 14 juli 2014 21:22

Började min semester i dag. Nu väntar fyra härligt lata veckor. Dagen började med att jag gjorde frukost till alla hungriga barn. Mina egna plus två av deras kusiner som hade sovit här. Markus och jag var och hämtade en soffa och hylla till tjejrummet vi håller på att göra i ordning. Blir nog bra när det blir färdigt. Annars plockade jag lite i köket till det var dags att grilla korv till lunch. Markus har byggt på altantaket. Eftermiddagen var det mer fix i köket. Bakning till kommande kalas. Jag gjorde muffins och sockerkaka. Linnéa gjorde bullar. Till middag blev det tacos. Under större delen av dagen har jag haft ett extra barn, grannens son. Barnen har spelat fotboll, lekt kurragömma och slappat lite framför tvn.

Det blev väldigt tyst när alla åkt/gått hem och bara familjen blev kvar. Tände några ljus och njuter av lugnet. ;-)

Av Marie - 4 juli 2014 22:02

I går firade jag och mannen 15 år tillsammans. ? På de åren har vi fått tre fantastiska barn. Lovisa. Linnéa. William. De bästa vi har. Förlovat oss. Vi har köpt villa och haft bröllop ute i trädgården. Underbara år!

I dag skålade vi i bubbel och åt en god grillad middag. Ser fram emot många fler härliga år tillsammans. ?

Presentation


Välkommen till min blogg. Trevligt att du har hittat hit.

Jag är förskollärare. Med andra ord arbetar jag med det bästa som finns, barn - vår framtid.

Jag kommer att skriva om mat, bak, hem och trädgård.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards