Alla inlägg under september 2014

Av Marie - 28 september 2014 12:16

Känner mig inte helt pigg. Lite förkylnings/feber-känsla i kroppen. Så i dag går det på halvfart här hemma. Jag som hade tänkt storstädning den här helgen får bara undanplockat i vissa rum medan andra är bättre städade. Många små pauser blir det i dag. :-( Hoppas att jag slipper febern som William har och Linnéa har haft.

Av Marie - 26 september 2014 16:07

med feberhet son i knä. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Men vill han ha mamma nära så får han det. Vi tittar på Disney Junior. Bra med tv när barnen behöver ta det lugnt eller helt enkelt inte orkar leka. Annars är jag ganska nöjd med att han i vanliga fall inte är så intresserad av att titta på tv. Han tycker det är roligare att leka. :-)

Av Marie - 23 september 2014 13:03

lite med sjuklingen.

Av Marie - 23 september 2014 08:41

Linnéas tur att vara förkyld. Sen har hela barnaskaran haft höstterminens första förkylning. Och jag med. Mannen har klarat sig, än så länge.

Av Marie - 18 september 2014 18:11

I fredags hade vi äntligen möjlighet att fira William som fyllde år i slutet på augusti. Vi har fått flytta fram kalaset på grund av förkylningar som har drabbat oss. Men i fredags firades han med fika och tårta. Det var hans mormor och morfar ochett par av mostrarna med familjer som var här.


       


I lördags fortsatte firandet då  den tredje av hans mostrar med familj kom. den fjärde mostern får komma på fika en annan gång då det var hennes tur att vara förkyld i helgen.

Av Marie - 2 september 2014 13:05

Ja, hur ska jag göra med bloggen. Tycker att det är lite roligt att skriva men glömmer ju bort. Eller så finns inte tiden. Måste helt enkelt ta mig tid OM jag bestämmer mig för att ha den kvar...

Presentation


Välkommen till min blogg. Trevligt att du har hittat hit.

Jag är förskollärare. Med andra ord arbetar jag med det bästa som finns, barn - vår framtid.

Jag kommer att skriva om mat, bak, hem och trädgård.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards