Alla inlägg under oktober 2014

Av Marie - 29 oktober 2014 09:04

Jag glömde ju bilderna.

Av Marie - 29 oktober 2014 09:03

I går hade barnen och jag en riktigt bra dag. Först var jag med William på lekoteket. Där fick han bland annat spela spel, läsa bok, leka med dockhuset och kasta boll. Under tiden gick tjejerna en sväng på stan.

Lunch blev det på mc donalds innan vidare färd till Busfabriken. Där lekte barnen några timmar och vi fikade.

På kvällen hämtade jag och tjejerna två av deras kusiner. Ingela och Therese, så sen var det full fart. De hade plockat svamp till oss så den rensade jag. Barnen spelade spel.

Av Marie - 28 oktober 2014 14:46

I går köpte jag och barnen en pumpa som vi gjorde en lykta av. Läskig och fin. En snigel blev riktigt nyfiken och klättrade upp på den. :-)

Av Marie - 27 oktober 2014 07:02

Förstår inte riktigt varför alla leksaker lätt hamnar i tv-rummet. Men det är väl roligare att leka där vi andra är och inte själv i sitt rum. Får ta och städa lite i dag. :-)

Av Marie - 25 oktober 2014 22:06

William har varit hemma och förkyld hela veckan. :-( Stackars honom. Nu börjar han vara något piggare. Hostar inte på nätterna längre. Skönt att få sova. Jag var hemma med honom måndag och fredag. De andra dagarna var Markus hemma. Bra att kunna dela på vabben.

I dag vaknade Linnéa och var förkyld. Tråkigt för henne att börja höstlovet så. :-(

Städa är vad jag har gjort i dag. Röjt och rensat, började med det redan i går. Trevligt att få lite ordning. Flera sopsäckar har det blivit som nu väntar på vidare färd mot tippen. Städade bl a ur lådorna i köket. Hittade tågbiljetter från 2011. Kan ju undra varför dem var sparade...

Presentation


Välkommen till min blogg. Trevligt att du har hittat hit.

Jag är förskollärare. Med andra ord arbetar jag med det bästa som finns, barn - vår framtid.

Jag kommer att skriva om mat, bak, hem och trädgård.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards