Alla inlägg under november 2014

Av Marie - 25 november 2014 12:23

Har tillbringat sista dagarna på soffan. Förkyld, det är halsen som är värst. Kan inte svälja utan att det gör o n t. Mest på nätterna när jag bara vill sova. I går fick William vara hemma med mig för jag orkade helt enkelt inte gå och lämna honom på förskolan. I dag hann han vara på förskolan någon timme innan de ringer och han har blivit supersnorig. Bara att hämta hem honom. Så nu är vi två sjuklingar i soffan. Han lite piggare än jag. Då är Netflix bra att ha. William tittar på film och jag småsover.

Av Marie - 24 november 2014 13:24

En bukett med rosor till er!
Vet att jag inte har skrivit på hela månaden. Men tid och energi har inte funnits. Tyvärr.
Trots det är ni några som har kikat i flera gånger. Lämna gärna en liten kommentar. Kram ?

Ska försöka bli bättre på att blogga...

Presentation


Välkommen till min blogg. Trevligt att du har hittat hit.

Jag är förskollärare. Med andra ord arbetar jag med det bästa som finns, barn - vår framtid.

Jag kommer att skriva om mat, bak, hem och trädgård.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards