Alla inlägg under juni 2015

Av Marie - 30 juni 2015 19:44

Tiden springer i väg och snart är det dags för semester. Arbetar bara åtta dagar till. Har inga större planer. En vecka i stuga. Sen blir det några dagsutflykter. Funderar på Kolmården med barnen. Jag och mannen ska åka till Stockholm en helg. Bo på hotell. Äta god frukost. Shoppa. Bara ha det fint.

Plus att vi drar igång med renovering i dag. Så blir nog en del av det på semestern också. Vill ha lite klart snabbt så vi kan njuta av det i sommar.

Så vi kommer nog att hålla oss sysselsatta. :-) Mannen har bara ledigt två veckor. Jag har fyra veckor ledigt.

Av Marie - 20 juni 2015 10:11

Hoppas att ni alla har en fin midsommar. Vi är hos min storasyster. Åt och drack gott i går. En mysig midsommarafton.

Av Marie - 14 juni 2015 21:13

I dag har jag varit på Marieberg och shoppat tillsammans med en fin vän. Tjejerna var också med men de gick för sig själva. Lyckades hålla mig till ego-shopping som jag hade bestämt mig för. :-) Plus inköp av presenter till två av mina syskonbarn.

Av Marie - 13 juni 2015 18:21

I går var jag ledig. Hade inga större planer för dagen än att jag var på massage på förmiddagen. Sen hade jag väl tänkt städa en del men hade ingen större lust med det när solen sken. Blev bara lite undanplockat.

Tjejerna åkte buss till Nyköping för att shoppa. Det tyckte lillebror var så orättvist men han fick åka båt med mamma och pappa istället. Ännu bättre!

Pannkaka smakar bäst ute.

Av Marie - 11 juni 2015 21:02

Efter att pappan i familjen slutat arbeta åkte vi på en liten utflykt till Hälleforsnäs och gick på spängerna. Supermys! Vi grillade korv och fikade. Varmt och fint väder var det.

Av Marie - 11 juni 2015 20:57

I dag slutade äldsta dottern åttan och yngsta dottern slutade femman. Stora tjejer har de blivit.

Lillebror ville inte så gärna vara med på bild.

Presentation


Välkommen till min blogg. Trevligt att du har hittat hit.

Jag är förskollärare. Med andra ord arbetar jag med det bästa som finns, barn - vår framtid.

Jag kommer att skriva om mat, bak, hem och trädgård.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards