Alla inlägg under januari 2016

Av Marie - 31 januari 2016 19:22

Började dagen med lite plock i köket. Sen vila på soffan innan jag och William åkte och storhandlade på Willys. Skönt att ha det gjort. Blev snabbisar in på Rusta och Öob också. På eftermiddagen var jag, Markus och William på badhuset ett par timmar. En bra dag när man inte känner sig helt 100.

Av Marie - 30 januari 2016 20:34

... finns det inte så mycket av i vårt hem just nu. Delvis på grund av renovering men även att vi har prioriterat annat. Sen har inte orken riktigt funnits. Min förkylning hänger kvar, känner av halsen och blir helslut av att göra ingenting. Men är inte sjuk så det är bara att köra på. I dag har jag plockat i köket. Ganska fint där nu. Vilat en stund och läst ut min bok. En bra dag helt enkelt.

Av Marie - 24 januari 2016 16:55

I dag åkte vi en sväng med bilen hela familjen. Vi hade inget speciellt mål utan åkte runt bara. Började i Katrineholm, där jag var på apoteket. Åkte vidare via Björkvik Jönåker till Nyköping där vi åt mat på Oliver Twist. Jag åt en mycket god oxfilé pasta. Sen styrde vi hemåt. Köpte efterrätt på Ica så nu har vi fikat lite.

Nu blir det soffan. #heltslut

Presentation


Välkommen till min blogg. Trevligt att du har hittat hit.

Jag är förskollärare. Med andra ord arbetar jag med det bästa som finns, barn - vår framtid.

Jag kommer att skriva om mat, bak, hem och trädgård.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards