Alla inlägg under maj 2016

Av Marie - 14 maj 2016 12:00

Från söndag till måndag var barnen och jag till Ullared. Riktigt mysigt med shopping och häng i stugan, bara jag och dem. Handlades en del så klart och alla var vi nöjda med våra inköp.

Av Marie - 6 maj 2016 19:25

I dag har jag arbetat några timmar. Hade öppningstur och kunde gå hem kl ett. Då åkte vi till Katrineholm för att hämta hyrbil då vår bil ska in på verkstan på måndag. Väl hemma igen så har det städats och tvättats med hjälp av barnen. Nu har vi tagit kväll och ska fredagsmysa.

Av Marie - 5 maj 2016 19:09

Nu har solen och värmen kommit. Skönt att vara ute. Mycket vackert när löven kommer på träden och fler blommor slår ut.
Ledig i dag och har tillbringat en del av den nere i källaren för att röja och rensa. Blev lite skräp att köra till tippen. Sen har jag småplockat lite inne. Bakat till morgondagens fredagsfika har också hunnits med. Snart dags att hämta tjejerna som är på bio i Eskilstuna.
I morgon blir det arbete. Vilket säkerligen betyder en dag ute i solen.

Presentation


Välkommen till min blogg. Trevligt att du har hittat hit.

Jag är förskollärare. Med andra ord arbetar jag med det bästa som finns, barn - vår framtid.

Jag kommer att skriva om mat, bak, hem och trädgård.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards