Alla inlägg under juni 2016

Av Marie - 30 juni 2016 16:43

Har varit på massage. Så otroligt avslappnade. Somnar ju nästan. Ändå går massören mycket på djupet och tar i med knogarna. Kommer nog att vara lite öm i övre delen av ryggen plus axlar i morgon. Men det är det värt. Min egentid de luxe!

Av Marie - 30 juni 2016 14:46

Det är ju inte klokt vad barnen växer. I dag var det yngsta sonens sista dag på förskolan. Han har redan bestämt att han ska gå dit och hälsa på när han har börjat skolan. Han gillar sina pedagoger. De är bäst.

I dag bjöd han på tårta.

Av Marie - 29 juni 2016 12:32

Till mellmål i går fick det bli yoghurt med jordgubbar och flingor.

Av Marie - 29 juni 2016 12:28

I måndags efter jobbet åkte jag och barnen till Björkvik för att plocka jordgubbar. Det fanns ganska bra med bär och vi plockade ca 17 kg. Riktigt gott att ha i frysen. Barnen var grymt duktiga på att plocka.

Av Marie - 26 juni 2016 09:38

... idag gör ingenting alls. Det jag hade tänkt göra i dag kan jag göra i morgon. I dag blir det inne-fix och sedan besök av en kär vän jag träffar alldeles för sällan. ?

Av Marie - 25 juni 2016 22:37

I dag har familjen varit ute med båten några timmar. Mysigt men jag har lite svårt för sjölivet. Kan nog lära mig att njuta av det. #gillarintenärdetguppar
Vi gick iland på Svanö. Där grillade vi falukorv och kokade pasta. Mums.
Åkte sedan iväg en bit och ankrade. Badade från båten. Superskönt!

Av Marie - 4 juni 2016 08:06

Tiden bara rusar i väg. Och det är redan juni månad. Jag har börjat arbeta heltid igen efter att ha arbetat 90 % under ca nio månader. Känns helt okej även om gå ner i tid är bland det bästa jag gjort. Tänk att 4,5 timmar per vecka kan göra så mycket. Sista sluta tolv dagen var i tisdags. Då hängde jag och sonen på stranden. Så härligt!

Presentation


Välkommen till min blogg. Trevligt att du har hittat hit.

Jag är förskollärare. Med andra ord arbetar jag med det bästa som finns, barn - vår framtid.

Jag kommer att skriva om mat, bak, hem och trädgård.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards