Alla inlägg under oktober 2016

Av Marie - 26 oktober 2016 14:08

I dag hade jag sällskap av en vän på min promenad. Vi ses alldeles för sällan så det var trevligt. Vi avslutade med en liten fika hemma hos henne. Sen var jag hem och duschade bara innan det var dags för ett besök hos frisören. Så nu har jag en frisyr igen. Kort och härligt lättskött.

Av Marie - 24 oktober 2016 10:53

Jag vill verkligen komma i gång med regelbundna promenader och senaste dagarna ser riktigt bra ut.

Fredag

Lördag

Måndag

Av Marie - 23 oktober 2016 10:50

Lördagen startade med en promenad i regnet tillsammans med Markus. Riktigt skönt trots vädret. Uppfriskande.

På eftermiddagen åkte vi på kalas. En av barnens kusiner har fyllt tio år och hans pappa fyller fyrtio kommande vecka. De bjöd på gott fika och god mat.

Av Marie - 23 oktober 2016 10:45

I fredags kväll var en av mina finaste vänner här. Vi åt middag som var tacos. Mumsigt. Sen en väldigt god kladdkaka till efterrätt. Vi hade riktigt mycket att prata om då det är ett tag sedan vi sågs.

Av Marie - 21 oktober 2016 15:11

I dag startade jag med en promenad efter att jag lämnat William på skolan. Riktigt skönt var det. Å hösten är så vacker nu. Bestämde mig för en långpromenad när jag ändå var ute. Resultatet blev ca 9 km på 1 tim och 40 min. #nöjd #stolt

Av Marie - 20 oktober 2016 13:09

I går var jag och barnen till Lager 157. Vi började med en fika som mellis. En baguette och Cola Zero till mig. Gott. Sen var det dags för shopping. William var den som behövde mest. Han fick dubbel uppsättning av utebyxor och jacka, höst/vinter. Samt mössor och tubhalsduk så nu kan det få bli kallt och snö. Linnéa köpte en bomberjacka och en t-shirt. Sen köpte vi present till en av barnens kusiner som ska ha kalas på lördag.

Av Marie - 18 oktober 2016 20:18

Var på en liten shopping-tur med min yngsta syster i dag. Köpte en topp med 3/4 ärm och lite småsaker. Det är ju aldrig för tidigt att börja med inköpen till jul så idag köpte jag julpapper. Såg massa söta tomtar också men de inköpen får vänta.

Av Marie - 16 oktober 2016 20:14

Presentation


Välkommen till min blogg. Trevligt att du har hittat hit.

Jag är förskollärare. Med andra ord arbetar jag med det bästa som finns, barn - vår framtid.

Jag kommer att skriva om mat, bak, hem och trädgård.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards