Alla inlägg under november 2016

Av Marie - 20 november 2016 07:11

I går var jag och barnen till Ingelsta och handlade lite. Tjejerna skulle köpa julklappar till sitt julmys med kusiner. De hittade fina/bra saker. Sen fick de köpa något nytt att ha på sig på dopet vi ska på i dag. Inte lätt att köpa kläder med tre barn med klädintresse som vet vad de vill ha. :-) Till och med sonen drygt sex år var noga med att det skulle matcha. Men i går gick det problem fritt.

Av Marie - 13 november 2016 21:04

Idag har jag varit på ljusparty hemma hos Sandra. Lika mysigt som alltid. Köpte två paket med teljus, i dofterna glittrande kanel och jordgubbsdröm. Den här tiden på året går det åt mycket ljus. Bokade även in att jag ska ha ett party i mitten av januari. Det fanns en lykta med uggla som var väldigt fin. Kanske blir det att jag köper den då.

Av Marie - 5 november 2016 21:23

I dag har jag och mina systrar firat farsdag tillsammans med mamma och pappa. Vi har sedan ett par år tillbaka som tradition att bjuda dem på lunch och fika någonstans istället för att köpa presenter till farsdag/morsdag. Mycket uppskattat!
I dag var vi på Sigridslund.

Av Marie - 4 november 2016 21:19

I dag har barnen och jag varit och shoppat lite. Bland annat födelsepresent och julklapp. Barnen handlade lite också. Vi lunchade och fikade. Riktigt mysig eftermiddag. Vi åkte tåg dit och buss hem.

Presentation


Välkommen till min blogg. Trevligt att du har hittat hit.

Jag är förskollärare. Med andra ord arbetar jag med det bästa som finns, barn - vår framtid.

Jag kommer att skriva om mat, bak, hem och trädgård.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards