Alla inlägg den 25 juni 2017

Av Marie - 25 juni 2017 17:21

Har haft en fin midsommar-helg.
I torsdags när jag slutade åkte jag och William till Eskilstuna för att hämta tjejerna. Lite shopping blev det också. William som behövde shorts och badbyxor. När vi kom hem blev det grillat till middag.
Fredagen började med att jag körde Lovisa och Linnéa till Gorgholmen där de skulle fira midsommarafton. Markus jag och William åkte ut en sväng med båten. Lite blåsigt men annars avslappnande och skönt. Grillade korv och åt jordgubbar. Åkte hem och tog det lugnt en stund innan vi fixade middag. Vi åt färskpotatis och lax, skinka med gräddfil.

I går hämtade vi hem ungdomarna och hade en lugn midsommardag. Till middag gjorde vi lite olika tapas-rätter samt en tårta.

I dag har jag och barnen haft ett städrace. Vi hann riktigt mycket. Inte lika mycket kvar till kommande vecka. Snart blir det pizza.

Presentation


Välkommen till min blogg. Trevligt att du har hittat hit.

Jag är förskollärare. Med andra ord arbetar jag med det bästa som finns, barn - vår framtid.

Jag kommer att skriva om mat, bak, hem och trädgård.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards