Alla inlägg under januari 2018

Av Marie - 31 januari 2018 14:11

Tog det mest bara lugnt torsdagen och fredagen. Även lördagen och söndagen. Plockade en del här hemma. Var en sväng till Tuna Park samt hem till mina föräldrar på söndagen. Men vilade mycket de dagarna. Läste och tittade på tv. Men knät blev inte bättre. Gjorde ont när jag böjde och sträckte ut. Och lite molande värk hela tiden.

Av Marie - 31 januari 2018 14:05

Onsdagen förra veckan skulle jag gå ner i källaren och tvätta på eftermiddagen. Halvvägs nere ramlar jag. Vänsterbenet halkar neråt och högerbenet "blir kvar". Vilket resulterade i en rejäl vurpa. Gjorde lite ont men blev nog mest chockad. Haltade upp igen och tänkte att lite vila sen är jag på banan i morgon igen. Så blev det inte... Insåg på torsdagsmorgonen när jag skulle göra mig iordning att det inte skulle funka att arbeta. Ringde och sjukanmälde mig.

Presentation


Välkommen till min blogg. Trevligt att du har hittat hit.

Jag är förskollärare. Med andra ord arbetar jag med det bästa som finns, barn - vår framtid.

Jag kommer att skriva om mat, bak, hem och trädgård.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards