Alla inlägg under september 2012

Av Marie - 29 september 2012 23:26


Det är alltid lika gott och svalkande med en smooties. I somras blev det många gjorda på färska jordgubbar, vaniljyouhurt och lite mjölk. Tur att jag har mycket jordgubbar i frysen så att jag kan göra några i höst/vinter också. En annan favorit är med hallon.

Av Marie - 22 september 2012 21:46

I dag har min älskade man plockat lite trattkantareller tillsammans med våra söta barn. Mitt jobb blev att rensa och förvälla. Vilket jag har gjort ikväll. Vi får se om vi gör något gott av dem imorgon eller om blir infrysta till höstens/vinterns matlagning.

 

 

Av Marie - 22 september 2012 21:40

   

I dag har vi storstädat lite här hemma. Jag i köket och mannen i badrummet. så nu är det riktigt fint i dom utrymmena. Köket fick nya höstgardiner. Vi plockade bort köksbordet och har numer bara ett rullbord där. Alla måltider kommer nu att intas i matsalen. En ny taklampa är inhandlad och kommer att hängas upp inom kort. Bilder kommer. :-)  

Presentation


Välkommen till min blogg. Trevligt att du har hittat hit.

Jag är förskollärare. Med andra ord arbetar jag med det bästa som finns, barn - vår framtid.

Jag kommer att skriva om mat, bak, hem och trädgård.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards