Alla inlägg under juni 2014

Av Marie - 8 juni 2014 19:49

Önskar att jag någon gång kan få höra de orden och inte i stort sett alltid vara den som uttalar dem. Jag är den som till ca 95% av gångerna lagar mat trots att vi är fyra i hushålllet som skulle kunna dela på det. Tyvärr finns inget större intresse hos de andra. Är inne i en period då jag har noll inspiration till matlagning. Skulle vara så skönt att inte behöva fixa mat någon gång i bland. En gång i veckan, kanske...


Jordgubbar blir det till efterrätt i dag. Lite söndagslyx.

Av Marie - 7 juni 2014 15:51

Har i dag stått och sålt på loppis med min syster Anna några timmar. Gjorde en förtjänst på ca 400 kr. Helt ok. Tycker det är lite roligt att stå på loppis. Skönt att bli av med saker som inte används längre. Men är dålig på att gå på loppis och fynda. Skulle vilja vara mer "loppis-människa". :-)

I dag köpte jag ett par ljuslyktor och två pocketböcker.

Det som följde med till loppisen.

Lyktorna jag köpte för 25 kr.

Av Marie - 5 juni 2014 20:13

I dag slutade jag tidigt. Skönt! På eftermiddagen har jag gjort chokladbollar, slöat, läst en del och gjort mat. Har hunnit med att plocka lite samt varit till återvinningen plus handlat också. Nu soffläge till det är dags för sovläge.

Presentation


Välkommen till min blogg. Trevligt att du har hittat hit.

Jag är förskollärare. Med andra ord arbetar jag med det bästa som finns, barn - vår framtid.

Jag kommer att skriva om mat, bak, hem och trädgård.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards